ΠΩΣ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΑ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ
Τα ξενοδοχεία, στην προσπάθειά τους να προσφέρουν ολοένα και υψηλότερο επίπεδο υπηρεσιών, έχουν ενσωματώσει στις λειτουργίες τους τις νέες τεχνολογίες, δημιουργώντας το «έξυπνο ξενοδοχείο». Έτσι είναι σε θέση να παρέχουν στον σύγχρονο επισκέπτη εξυπηρέτηση αλλά και εμπειρίες που συχνά απολαμβάνει και στο σπίτι του.
Οι επισκέπτες των ξενοδοχείων μπορούν πλέον να έχουν τον πλήρη έλεγχο των λειτουργιών του δωματίου τους, όπως για παράδειγμα το φωτισμό, τις κουρτίνες, τη θερμοκρασία δωματίου και τη μουσική, τα οποία συνδέονται και ελέγχονται εύκολα μέσα από mobile συσκευές, αλλά και από την τηλεόραση. Όλα αυτά και πολλά περισσότερα, γίνονται εφικτά με την εγκατάσταση ενός συστήματος ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης πελατών.
Με την είσοδό τους ακόμα και στα σπίτια, το κόστος των τεχνολογιών αυτών είναι πλέον πολύ προσιτό ενώ η απόσβεση της επένδυσης θα γίνει πολύ γρήγορα καθώς θα αυξάνεται η πώληση των επιπλέον προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρει το ξενοδοχείο σας.
ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
Τα συστήματα που κάνουν ένα δωμάτιο «έξυπνο» είναι φτιαγμένα για να προβλέπουν τις ανάγκες των επισκεπτών αλλά και του προσωπικού. Διαθέτουν εξατομικευμένο χαρακτήρα και υπηρεσίες σε όλους τους χώρους, από την υποδοχή, τα δωμάτια και τα εστιατόρια έως τις αίθουσες συνεδριάσεων, τα γυμναστήρια και τα spa. Οι πελάτες μπορούν να επιλέγουν μόνοι τους τις λειτουργίες του δωματίου που θα τους κάνουν να αισθάνονται άνετα, να κάνουν κράτηση στις διάφορες υπηρεσίες που προσφέρει το ξενοδοχείο, να κάνουν check-in και check-out χωρίς την παρέμβαση των υπαλλήλων της reception.
«Έξυπνο ξενοδοχείο» σημαίνει μοναδική εμπειρία διαμονής και κατ’ επέκταση ευχαριστημένοι πελάτες
Ταυτόχρονα, το σύστημα ελέγχου του ξενοδοχείου ενημερώνει το προσωπικό υποστήριξης για οποιοδήποτε θέμα συντήρησης ή βλάβης, δίνοντας τη δυνατότητα άμεσης παρέμβασης.
Tο “έξυπνο” δωμάτιο της βιομηχανίας φιλοξενίας, θα επιτρέπει σε πολλαπλά συστήματα, συσκευές και εφαρμογές που ανταποκρίνονται στο IoT να επικοινωνούν μεταξύ τους για να εξυπηρετούν τους επισκέπτες και να βελτιστοποιούν τις λειτουργίες του ξενοδοχείου.
ΟΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ
Από την υψηλής ταχύτητας σύνδεση στο internet που δεν «πέφτει» ποτέ, μέχρι έξυπνα κρεββάτια, tablets σε κάθε δωμάτιο, αναβαθμισμένες tv online που παρέχουν στον πελάτη λειτουργίες Η/Υ, το internet-of-things δίνει τον καλύτερό του εαυτό στην εξυπηρέτηση του επισκέπτη του ξενοδοχείου. Οι λειτουργίες των δωματίων είναι πλέον εντελώς εξατομικευμένες και προσαρμοζόμενες τις ανάγκες του εκάστοτε πελάτη.
Ήδη, από την είσοδό του στο δωμάτιο, ο επισκέπτης χρησιμοποιεί τη φορητή του συσκευή. Με αυτήν ξεκλειδώνει την πόρτα του δωματίου του, η οποία είναι εξοπλισμένη με ειδική ηλεκτρονική κλειδαριά που λειτουργεί μέσω εφαρμογής στο κινητό τηλέφωνο.
Ταυτόχρονα, ο πελάτης του ξενοδοχείου μπορεί να ζητήσει επιπλέον μαξιλάρια στο δωμάτιό του από τη δική του κινητή συσκευή ή από αυτή που του παρέχει δωρεάν το δωμάτιο, να κάνει κράτηση σε εστιατόριο ή σε κάποιο αξιοθέατο, να νοικιάσει ένα αυτοκίνητο ή να παραγγείλει ταξί.
LOBBY, RECEPTION, ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΑ
Αλλά και εκτός δωματίου, ολοένα και περισσότερα ξενοδοχεία περιλαμβάνουν στους χώρους τους tech lounges όπου οι πελάτες του ξενοδοχείου μπορούν να κάνουν διάφορες εργασίες: check-in σε αεροπορικές εταιρείες, να βρουν τοπικούς οδηγούς του προορισμού, να δουλέψουν ή ακόμα και να διασκεδάσουν με ένα παιχνίδι στον υπολογιστή.
Οι χώροι επαγγελματικών ή άλλων συναντήσεων, μικροί ή μεγάλοι, εξοπλίζονται πλέον με συσκευές και εφαρμογές για υψηλής ευκρίνειας video conferences με παρουσιάσεις multimedia.
Και τέλος, ο πελάτης μπορεί να κάνει ηλεκτρονικό check-in και check-out αφήνοντας τους υπαλλήλους της reception να ασχοληθούν με πιο ουσιαστικές εργασίες. Τα ξενοδοχεία πλέον χρησιμοποιούν PMS (Property Management System) μέσω cloud έτσι ώστε να μπορούν να διαχειρίζονται εύκολα check-ins και check-outs με ένα κλικ.